28 decembrie 2011

miercuri, decembrie 28, 2011 - 10 comentarii haioase

Titanic, Titanic, vapor blestemat


Va mai amintiti dragilor?


Pe o mare intinsa, numita Atlantic,
Pleca in prima cursa vaporul Titanic,
El fuge, fuge tare, cu o viteza mare,
Fara sa-si ia adio, adio la plecare....

Pe la ora 10 apare un ghetar,
Si izbeste tare, tare in Titan.
Atuncea capitanul isi cheama marinarii,
Ca sa pompeze apa, apa din Titan.

Vazand ca-i lucru mare si greu de facut,
Se duse in cabina si spuse amarat:
Draga mea sotie si dragii mei copii
Va mai sarut o data 'nainte de-a muri.

Titanic, Titanic, vapor blestemat,
Tu la prima cursa te-ai si scufundat,
Ai lasat in urma triste amintiri,
Copii fara tata si far' de bucurii.


10 comentarii:

  1. asta il stiu de acum 18 ani, cand obisnuia sa mi-l cante tata..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu versurile modificate in multe puncte ale cantecului, iar melodia bunicii nu suna deloc ca cea de pe net. Era mult mai frumoasa

      "Scumpii mei prieteni
      Si dragi pasageri
      Dragute domnisoare
      Si iubiti boieri

      V-aduc o veste trista
      Caci cat am luptat
      Titanicul nostru
      Este scufundat
      ....
      Iar tu sotie draga
      Si scumpii mei copii
      Va mai sarut o data
      Caci ultima va fi
      ...
      Muzica-ntoneaza
      Imnuri dureroase
      .....

      Ștergere
  2. Multumesc. Mi-au dat lacrimile. De mult cautam versurile. Am cantat acest cantec in 1972 in tabara la mare cand aveam 6 ani (si am luat premiul 3). Acu' e chiar de actualitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. titanic vapor blestemat la prima cursa teai scufundat si multa lume ai inecat

      Ștergere
  3. Ma bucur sa aud aceste lucruri.... Il cantam si eu cand eram copil, acum mai bine de 25 de ani... Am retinut versurile cu eventualele distorsiuni inerente trecerii timpului...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma intreb unde as putea gasi si melodia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Melodia Titanic, Titanic vapor blestemat..
    cantata la vioara:

    http://www.youtube.com/watch?v=BG732n9qgEw&list=PL017712560A66F180

    canal youtube:Mihai Amza
    Titanic, Titanic vapor blestemat, este pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau mai degraba --> Paul Marica-Titanic - http://www.youtube.com/watch?v=eznEOkwMAik

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa nu Crapule ....ne dădeam toată ziua în legat peste cap și îl cântăm cu toată gura ...chiar un pic de timp în urma i la cântat lui Melissa și ia plăcut foarte mult ....sau "Sunt Cowboy în statul Mexico "

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu o stiu la o prietena si o cantam .
    Pe o mare întinsă
    Pe oceanul pacific
    Se vede-n largul mari
    Vaporul Titanic

    El fuge fuge fuge) bis
    Cu viteză mare
    Fără ca să-și lase
    Adio la plecare

    Pe la ora zece
    Se vede un ghețar
    Ce cu viteza mare
    Lovește un titan

    Văzând marinarul) bis
    Cheamă căpitanul
    Pompează cu furtunu
    Apa din titan

    Văzând căpitanul
    Ca nu e de glumit
    Se suie la cabina
    Și striga pe cuprins

    Drage domnișoare
    Stimați cavaleri
    Buni mei prieteni
    Și dragi pasageri

    Va anunț o veste) bis
    Tristă și prea rea
    Titanicul nostru
    Se va scufunda

    Scump mea sotie
    Dragii mei copii
    Va mai sărut o data
    Și ultima va fi

    Muzuca încep) bis
    Valsul dureros
    Titanicul nostru
    Se tot lasă în jos

    Titane Titane
    Vapor blestemat
    Tu la prima cursa
    Te-ai și scufundat

    Și-ai lăsat în urma) bis
    Triste amintiri
    Copii fără de tată
    Și fără de iubiri.

    RăspundețiȘtergere